wtorek, 11 lutego 2014

Od Deidary CD. Manku

- Nie wiem.. Po prostu czułam że tak trzeba... - wzruszyła ramionami i znów zaczęła owijać moje ramie bandażem.
- Um... Gdzie mój płaszcz? - spytałem po chwili zastanowienia.
- Musiałam go zostawić. Jeżeli ktoś by zobaczył że niosę członka Akatsuki było by po mnie.
- To czemu to zrobiłaś?
Nastała chwila ciszy. Podejrzewam że zastanawiała się jak ująć to w słowa lecz po chwili pokręciła przecząco głową i powiedziała:
- Po prostu nie umiałam zostawić kogoś w potrzebie...
Gdy skończyła lewę ramię zajęła się raną na prawym ramieniu. Użyła medycznego ninjutsu.
- Deidara. - odezwałem się po chwili.
- Manku. - odparła nie patrząc na mnie.
Po chwili skończyła i wstała rzucając mi moją bluzkę. Ubrałem ją i patrzyłem na dziewczynę.

<Manku?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz