wtorek, 11 lutego 2014

Od Neji'ego Cd Hinata/Naruto



Biegłem nieugięcie. Na drodze zaczęli pojawiać się przechodni. Niebo zaczęło się rozjaśniać. Nagle na środku stanął Naruto. Stał jak ten słup soli.
-Hej... -krzyknął radośnie -
-Odejdź stąd -odepchnąłem go
-... Neji -krzyknął ponownie biegnąc za mną
Spojrzałem na niego kontem oka. Na jego twarzy pojawiło się zaskoczenie. Zatrzymał się. Ja biegłem do lecznicy. Byłem już bardzo blisko. Mijałem wszystkich,którzy stanęli mi na drodze. Po chwili dotarłem do szpitala.
-Pomóżcie jej -krzyknąłem
Pielęgniarki wzięły ją. Chciałem iść z nią lecz jedna z nich rzekła
-Nie możesz iść z nią
Spojrzałem na Hinatę i cofnąłem się. Pielęgniarki zabrały ją. Nagle wbiegł Naruto. Usiadłem spokojnie wiedząc że już nie mogę pomóc. Spojrzałem na Naruto. Jak zwykle musi robić tyle hałasu.
-Uspokój się -rzekłem do niego spokojnie

Hinata? Naruto?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz