poniedziałek, 17 lutego 2014

Od Manku CD. Neji

- Manku co tu robisz? - zapytał Deidara.
- Ksaa... - szepnęłam pod nosem
Stałam gotowa do walki tak jak Neji.
"Nie mogę się zdradzić."
- Który z was poturbował tak Hinate? - warknęłam
- Nie twoja sprawa! A tak w ogóle to się nie wtrącaj! - krzyknął Deidara.
"Dei! Zamknij mordę!"
- Znacie sie? - spytaj Neji.
Nie miałam odwagi na niego spojrzeć.
- Można tak to ująć. - odparłam.
Nagle Deidara ruszył, ja również ale ominął mnie i zaatakował Neji'ego.
"Cholera!" Zatrzymałam się i zaczęłam biec za nim.
Rzuciłam swoimi shurikenami w niego i zaczęłam przyśpieszać bieg.
"Co ty do diabła robisz?!"
Neji odepchnął jego atak. Prawie go trafił lecz Dei wzniósł się w powietrze.
"Nie mam ochoty się zdradzać. Sasuke wie i nie powinien nikt inny."
Po chwili Deidara zrzucił parę bomb.
"Co za skur...! Aaa! Kiedyś go osobiście uduszę!"
Złapałam Neji'ego za rękę i użyłam ziemi żeby się w niej skryć przed atakiem.
Po chwili wyskoczyłam z Neji'im gotowa to walki ale na prawdę wolałam uciec i z nim nie walczyć.

<Neji?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz