czwartek, 13 lutego 2014

Od Manku CD. Naruto/Sasuke

Po rozmowie z Neji'm zobaczyłam Naruto razem z Gaarą.
- Nie wiem.. ale to dziwne.. - usłyszałam głos Naruto
- Cześć. - powiedziałam do Gaary.
Spojrzał na mnie spokojnie.
- Witaj.
- Co jest dziwne? - spojrzałam na Naruto.
- Nie, nic. - rzucił.
- Widzieliście Sasuke? - spytałam.
Oboje milczeli. Unikali mojego wzroku.
- Okej... Ja muszę teraz spadać.. Mam w domu mały problem więc.. do zobaczenia.. - odparłam i odeszłam.
"O Boże.. Jacy są dziś sztywni.. Nie powinnam się dziwić. Przecież Hinata leży w szpitalu.. Ach."

Pognałam do domu. Było już ciemno. Długo przesiedziałam w szpitalu.
Gdy weszłam do domu było bardzo cicho.
"Cicho... Za cicho.. Cholera..."
Pobiegłam do pokoju nie zdejmując butów.
Deidara siedział na łóżku i patrzył na okno.m
- Nie uciekłem. - odparł patrząc na mnie.
- No już się bałam. - rzuciłam.
- Głodny jestem. - odparł.
- Wszystko zjadłeś?!
- No tak jakby..
- Nie za dobrze Ci? - burknęłam.
Zignorował mnie.
- Zaraz wracam. Jesteś moim dłużnikiem Dei.
- Tak, wiem... - mruknął.
Wyszłam i od razu poszłam do w stronę całodobowego sklepu.
Nagle jakiś przebłysk.
"Co to było..?"
Miałam ochotę sprawdzić ale weszłam do sklepu. Kupiłam to co powinnam i zaczęłam wracać.
Nagle przede mną pojawił się Sasuke.
- Saske.. - powiedziałam. - Chcesz coś? Bo śpieszę się.

<Sasuke?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz