poniedziałek, 3 lutego 2014

Od Neji’ego


Przez długi czas byłem poza Konohą. Miałem ważną misję do spełnienia. Gdy kilka dni temu postanowiłem wrócić . Zebrałem się i ruszyłem w stronę miasta.
Dzisiejszy dzień był słoneczny i bardzo upalny. Wiatr lekko wiał, a ja kroczyłem w stronę domu. Szedłem lasem i ujrzałem miejsce gdzie trenowałem . Zatrzymałem się na chwilę. Wspomnienia odżyły. Przypomniałem sobie Rock’a walczącego ze mną, Tenten i nasze treningi. Owe wspomnienia były spory kawał czasu temu więc nie pamiętałem wszystkich szczegółów. Ruszyłem się i poszedłem dalej. Byłem przed bramą do wioski. Spojrzałem na nią i wziąłem głęboki oddech. Przekroczyłem ją po chwili. Rozejrzałem się i ujrzałem że nic się nie zmieniło. Kroczyłem dalej. Ujrzałem…

Dokończy ktoś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz