wtorek, 18 lutego 2014

Od Manku CD. Sasuke

- Widzę że jesteś nie zdolny do walki. 
- Spostrzegawczy jesteś jak na takiego idiotę. - zaśmiał się Deidara
"Przesadzasz..."
Sasuke zacisnął pięść.
- Zastowie sobie ciebie na potem.. jak wyzdrowiejesz będę miał ubaw zabijając Cię -powiedział.
Po chwili spojrzałam na Deidare.
- Nie doczekanie - warknął
Nagle Sasuke zniknął.
- Jak coś to ty mnie uratujesz. - szturchnął mnie w ramie z lekki uśmiechem. 
- No chyba nie. - warknęłam spoglądając na okno.
Spoważniał.
- To tylko jeden raz. Więcej Ci nie pomogę. - odparłam poważniej patrząc na niego. - Mam dość. Przez ciebie straciłam zaufanie najbliższej mi osoby! - spojrzałam mu w oczy. 
- To ty do niego ..? - nie dokończył bo mu przerwałam. 
- Nie o to mi chodzi durniu! - spojrzał na mnie srogo. Zignorowałam to. - Jest jednym.. a raczej był jednym z moich przyjaciół! 
- Więzi nie są nikomu do szczęścia potrzebne..
- To może tobie! - krzyknęłam. - Za max. dwa dni ma Cię tu nie być! - i wyszłam z pokoju później z domu. 
"Walić! Walić! Walić wszystko!"
Poszłam na plac zabaw i usiadłam na huśtawce patrząc w niebo. 
"Walić wszystko..." westchnęłam.
Po chwili usłyszałam czyjś głos i spojrzałam w tą stronę.

<Ktoś?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz